Recenzie (300)
Perníkový tatko (2008) (seriál)
1.séria - 90 % 2.séria - 95% 3.séria - 100 % - Najlepšia séria doposiaľ, som unesený, skvelé. 4.séria - 100%, 5.séria - 100%.Dopozerané,s prehľadom najlepší dramatický seriál, ktorý som videl,prepracované do bodky,postavy Oscarove,dej napínavý, jednoducho výnimočné.
The Returned (2015) (seriál)
Nevidel som sice francuzsky original, ale nebolo to take strasne, ako pisali poniektori, sice serial bez vaznejsich dejovych vykyvov,ale zas na druhu stranu mna osobne zaujal, niektore postavy desive, poniektore nudili, v konecnom dosledku hodnotim pozitivne.
Trabantem Jižní Amerikou (2014) (seriál)
Byt ich sucastou, bol by som pocteny, skvele natoceny dokumentarny serial o Cesko - slovensko - polskej vyprave, ktora dokazala azda aj nemozne, len aby sa dostali do ciela.Boj o zivot, vtipne momentny, dobrodruzstvo, posobive scenerie, jednoducho uchvatne.
iZombie (2015) (seriál)
Skvelý seriál, výborní herci,vtipné momenty, zápletka, zombici...Všetko čo som potreboval vidieť.Hodnotenie potroch sériách.
Zimný príbeh (2014)
Zázraky sa proste dejú.Krásny príbeh, chýbala tomu prepojenosť medzi jednotlivými časťami, inak herci nesklamali, atmosféra nádherná a hudba tiež.Som spokojný.
Nočný bežec (2015)
Liam Neeson stále vo forme, valcuje súperov ako za mlada, jedine čo mi pri tomto filme chýbalo bolo to povestné napätie, inak tomu nemám čo vytknúť.Skvelý akčný thriler od večera do rána a veruže je sa na čo pozerať.
Ghoul (2015)
Tak ideme do lesa a natocime nizkorozpoctovy film o praskani konarikov a kricani po ukrajinsky,aby to malo tu spravnu atmosféru.Film mi prišiel ako slnko seno len s troška traslavejsim efektom.Nebavilo ma to natahovanie a vyvolavanie duchov,dosť primitívne aj na naše pomery,na konci som sa dokonca smial.Raz som sa zľakol, a to len a len kvôli fakt dobrým zvukovým efektom.Uz aj 86 minút mi prišla ako celá večnosť. Oceňujem to,že je to český snímok s americkými hercami,ale beriem to ako ceckovy nizkorozpoctovy horor.Ak by sa takýchto filmov v poslednej dobe netocilo množstvo, možno by to bavilo viac.
Hra o trůny (2011) (seriál)
1 .séria - 100% 2. séria - 90% 3. séria - 95% 4. séria - 85% 5.séria - 80% Jediný seriál,pri sledovaní ktorého som niekoľkokrát čumel s otvorenými ústami na obrazovku.Dej sa posúva pomaly,ale za tie zvraty,osudy a vývoj jednotlivých postáv to jednoducho stojí za to . Už teraz sa neviem dočkať ďalšej napínavej sérii.Po piatej sérií nemením svoje hodnotenie,ale dej sa spomalil,psychológia postáv na bode mrazu a koniec taktiež o ničom.S nedockavostou počkám na ďalšie časti a verím a dúfam, že ma dokážu prekvapiť.
Lietadlá (2013)
Nic nove...ale animacia a nejake tie zabavne momenty pridavaju mojmu hodnoteniu hviezdicku.
King Kong 360 3-D (2010)
To je kravina...