Recenzie (300)
The Toymaker (2017)
No panebože,to bolo strašné!Od hercov,hudbu,kameru až po tie bláznivé bábiky,ak by som teraz mobilom natočil svojho psa ako si líže guľky,asi by to malo väčší úspech ako táto tragikomédia.
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Bola to taká praštená paródia,až to bolo skvelé.Človek sa aj pobaví,zaplače,splnilo to účel.
Willyho kouzelný svět (2021)
Nechápem,neviem,prečo?Bolo to hrozné od scenára cez hračky až po hercov,Nicolas Cage opäť nula bodov.Na tento film si o pár hodín ani nespomeniem.Bolo to nepríjemné,bezduché psycho.
Půlnoční nebe (2020)
Verím,že v najbližšej dobe sa nič podobné točiť nebude.Nuda.
Mám vás ráda, ať se stane cokoli (2020)
Veľmi emotívne,veľmi deprimujúce,ale šokujúco emocionálne vyjadrenie ľudského utrpenia.
Loli paradička (2019)
Škoda toho konca :(
Max Payne: Hero (2003)
Veľmi amatérske.
Jane Goodallová - život so šimpanzmi (2017)
Krásny dokument, hádam najlepší za posledné obdobie,očarujúca príroda a pohľad na šimpanzov, ich študovanie tak, ako sme to ešte nevideli.
Prekliate dedičstvo (2018)
Bola to nechutná hra na diváka.Už dávno ma tak počas filmu nemrazilo.
Insidious: Posledný kľúč (2018)
Priemerný horor, ktorý neurazí avšak ani nijak zvlášť neohúri ani nevystraší.