Recenzie (4 512)
Muž vo vlaku (2018)
Už asi po 40 minutách to nabírá ten zdlouhavý a unuděný styl, který vydrží až do konce. Překombinovaný thriller, ve kterém zvraty nepřekvapí, akce neoslní..jednoznačně nejslabší společný film dvojky Serra-Neeson.
Dokonalá lúpež (2018)
Heat wannabe. V akční rovině výborné. Víc než věčně nasraný Butler mi sedl Pablo Schreiber, který měl ale i vděčněji napsanou roli. Ty rodinné vsuvky Gudegastovi moc nešly, ale co se týče akce tak fakt parádní, až oldschoolový thriller. Boužel s lehce zmršeným finále. Na čtyři to o chlup nevytáhnu.
Malý Yeti (2017)
Překvapivě fain. Animace ok, a příběh i přes tu jednoduchost napínavý a do jisté míry originální. Navíc, když teď vidím, že se nejedná o us produkci, další půlbodík pro tvůrce navíc.
Madam slúžka (2017)
Začátek s následnou večeří docela vtipný, pak už se z toho stalo spíš průměrné drámko s nečekaným závěrem. Na tři to nevytáhnu i proto, že jsem si na Madame vzpomněl až po týdnu.
The Orville - Season 1 (2017) (séria)
Ne taková řachanda, jak by asi člověk automaticky od MacFarlana čekal. Spíš takový odlehčenější, uvolněnější Star Trek se sympatickýma postavama. Některé díly fakt zajímavé, některé zase méně. Problém je tady i ta délka (tentokrát mi těch 40 minut přišlo dost málo).
The Orville (2017) (seriál)
Ne taková řachanda, jak by asi člověk automaticky od MacFarlana čekal. Spíš takový odlehčenější, uvolněnější Star Trek se sympatickýma postavama. Některé díly fakt zajímavé, některé zase méně. Problém je tady i ta délka (tentokrát mi těch 40 minut přišlo dost málo).
Najväčší showman (2017)
Tak hlavně Barnum rozhodně nebyl takový dobrák, jako v podání Jackmana. Ty pop songy a synchronizované taneční kreace mi do první poloviny 19. století taky moc nesedly... V drsnějším balení by ten příběh člověka, který byl schopný vydělat na čemkoliv, mohl být fakt dobrý.
Jak Beatles změnili svět (2017)
Takhle pár dnů po Anthology další slušná porce informací. Tentokrát mluví novináři a hudební experti, ať už současní nebo z dob minulých. Vliv Brouků na vývoj 60. let je fakt nezpochybnitelný.
Ľadové kráľovstvo: Vianoce s Olafom (2017)
Další kraťas ze světa Frozen. Olaf to svými groteskními vtípky sice hodně táhne, jenže tu pachuť dalších nekonečných songů (3-4) to nepřebije.
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Vypiplaný seroš. Fakt, že námět je převzatý, mě tady moc netrápí, protože tuzemské dobové reálie tomu dávají hodně originální punc. Herecky skvělé na všech postech, závěrečný díl perfektní..a sledovačka už nikdy nebude mít stejný význam.