Recenzie (4 496)
Mama s ockom (2017)
Taylor šel teda hodně dolů. Šilené to sice je, to zase jo...ale po tom vyčkávacím úvodu, kdy konečně všem hrábne, se toho vlastně zase tolik nestane. Aspoň že ten Cage vypadal, že si to fakt užívá. Nejlepší scéna s prarodiči.
Downrange (2017)
Parta mladých vs odstřelovač. Nápad docela originální, je ale fakt, že se to místy docela táhlo, herecky navíc taky žádná sláva (nejvíc mě dostával ten týpek s prostřeleným ramenem, to bylo fakt herecké kopyto). Pár štavnatých záběrů to prostě nezachránilo. 5/10
Pomsta (2017)
Pro přiznivce I Spit on Your Grave a podobných ženských odplat je tohle další trefa do černého. Smrti jsou dost libové, hlavní hrdinka fakt hot (jo, taky mi hned na mysl přistala Lara). Navíc pár scén už teď kultovka (tetovačka s orlem, psychedelic stavy po šílené indianské droze atd...)
Ponorka U-571 (2000)
Historická fakta sice moc nesedí, ale jinak fain válečný ponorkový thriller.
Môj tajný život (2016)
Cranston tu roli glosujícího podivína docela zvládl, minimálně po skončení filmu to celé k přemýšlení taky nutí, takže za mě asi spokojenost. Rozhodně se z toho nápadu povedlo vytěžit víc než jsem čekal.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Marvel s Russovci chytl jackpot. Třetí Avengers jsou zároveň jejich nejlepším dílem, ve kterém se šlape akční plyn na podlahu hned od úvodních minut a zároveň nechybí ta potřebná dávka emocí. Kino tomu určitě hodně pomohlo.
Dva světy (2017) (seriál)
Hemží se to tady špiony, zrádci a vším možným..faktem ale je, že nebýt toho light sci-fi nádechu, je to hodně průměrný thriller. Nejlepší díly zhruba v půlce série, v té době to vypadalo na pohodovou čtyřhvězdu. U druhé série asi už nebudu.
Králik Peter (2018)
Výborní rozpohybovaní králíci, spousta vymazlených pastí (scéna s házením výbušnin je fakt jak z válečných filmů), a ikdyž to dějově na např oba Paddingtony ztrácí, tak v té zábavnosti se jim bez problému vyrovná.
Batman a Harley Quinnová (2017)
Poison Ivy se rozhodne vypustit nebezpečnou látku, která by ze všech lidí udělala kytky a stromy. Aby ji v tom Batman zabránil, musí se spojit s Harley, protože ta jediná ví, jak Ivy najít. Hodně zvláštní DC animák. Takový dost ztřeštěný. Každopádně pořád o třídu lepší než hraná DC produkce.
Metanol (2018) (TV film)
Místy je sice až moc vidět, že za kamerou seděly ženy (spousta záběrů na děti, které najdou své mrtvé rodiče, atd), ale jinak fakt kvalitní tv film. Hlavně teda ta druhá vyšetřovací část je asi i na 5. Navíc takhle vidět událost, která zahýbala chodem republiky na několik měsíců...a zjistit, že to fakt celé vzniklo z takové blbosti a vychcanosti - docela z toho zase mrazí.