Recenzie (618)
Háveď (2023)
Uz pojebanej rep u u vodnich titulku u me spustil varovnou kontrolku. Navic cech nikdy dobrej horor nenatocil, pokud pominu Spalovace a Carodejovo ucne, coz rozhodne nejsou tradicni horory. Tohle je ta hororova pecka nad kterou se tu sborove onanuje? Vic nez 70 minut jsem trpet nedokazal a letelo to. A to sveri tomuhle Vanickojc pablbovi novej Evil dead? Doufam ze do nej taky nasere samy negry a rep
Late Night with the Devil (2023)
Da se, prumer
Duna: Časť druhá (2024)
Slabsi nez jednotka..moc kecu a zamilovanej parecek me taky sral
Pojď si hrát (2020)
Proc koukam na takovy hovadiny
Skrytá hrozba (2016)
paneboze co jsem to zase stahnul za picovinu.. mimochodem ten mamrd mi vzhledem silne pripomel Bezejmenyho z Planescape torment
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Prachsprostej prumer, ale nektery veci nebyly spatny - ten azteckej mamrd, nebo saltomortále pres zabradli
Kukučka (2023)
To byla doslova ubijejici zrudnost. Baba dvakrat foukne poldum z baraku, jednou dokonce s panarem v tasce a s psikem v ruksaku /facepalm
Neviňátka (2021)
picovina s privandrovalcema
Temný prípad - Season 1 (2014) (séria)
Nebejt tech dvou zaverecnych dilu co se odehravaji v pritomnosti, tak by to jakz takz slo. Ty to ale srazeji dolu. Hlavne ta konfrontace s vrahem a pak to nejhorsi, ty kecy na vozejcku pred spitalem. Mit to jeste jeden dil navic, tak by to slo do sracek uplne.
Still/Born (2017)
Slabsi prumer, ten radobystrasidelnej hlas byl spis trapnej