Recenzie (616)
Duna: Časť druhá (2024)
Slabsi nez jednotka..moc kecu a zamilovanej parecek me taky sral
Pojď si hrát (2020)
Proc koukam na takovy hovadiny
Skrytá hrozba (2016)
paneboze co jsem to zase stahnul za picovinu.. mimochodem ten mamrd mi vzhledem silne pripomel Bezejmenyho z Planescape torment
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Prachsprostej prumer, ale nektery veci nebyly spatny - ten azteckej mamrd, nebo saltomortále pres zabradli
Kukučka (2023)
To byla doslova ubijejici zrudnost. Baba dvakrat foukne poldum z baraku, jednou dokonce s panarem v tasce a s psikem v ruksaku /facepalm
Neviňátka (2021)
picovina s privandrovalcema
Temný prípad - Season 1 (2014) (séria)
Nebejt tech dvou zaverecnych dilu co se odehravaji v pritomnosti, tak by to jakz takz slo. Ty to ale srazeji dolu. Hlavne ta konfrontace s vrahem a pak to nejhorsi, ty kecy na vozejcku pred spitalem. Mit to jeste jeden dil navic, tak by to slo do sracek uplne.
Still/Born (2017)
Slabsi prumer, ten radobystrasidelnej hlas byl spis trapnej
The Blackcoat's Daughter (2015)
Slusna ukolibavka. Mistama Lynchovsky zmatena, moc moudrej sem z toho teda nebyl
Oppenheimer (2023)
Tesil jsem se na nejaky hezky CGI vybuchy a dockal se az po dvou hodinach akorat jednoho prumernyho :/ Ty vyslechy dost nudily, navic jsem vubec nechapal o co jde (musel jsem na wiki).