Recenzie (619)
Back Roads (2018)
To je blb, takova kundice a von vezme čáru.. porad sem si rikal odkud mi je ten serif povedomej a von to T-1000
Gaia (2021)
Picovina, ze to ani neslo dokoukat
Ritual (2013)
Ta kamera byla pekne debilni.. jinak amaterska srajda
Zabiják (2023)
soft verze tyhle zeme neni pro stary.. Fassbender ok, ale chvilema docela nudny
Päť nocí u Freddyho (2023)
Sotva prumer, hru sem nehral
Mníška 2 (2023)
To samy co jednotka - chujovina
Ještěr (2023)
Mirne nadprumerny. Sice se tam toho moc nedeje a ztracel jsem se v tom, ale atmosfera byla dobra, chvilema i takrka lehce hororova.. i Tarantulák hraje slusne.
Legendy zločinu (2015)
Docela se to dalo
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
slabej vymíták
Podnájomník (2009)
Pitomost