Recenzie (2 053)
Bakaláři - Noční stolek (1976) (epizóda)
Pokud náhodou někdo zmírá touhou vidět Marii Rosůlkovou, jak jde asi padesátkrát po schodech nahoru a dolů, přijde si zde na své.
Powerless - Emily Dates a Henchman (2017) (epizóda)
Co se v I. díle jevilo rozpačitě, v dalších třech nakynulo v nápaditou podívanou s haldou vtipných hlášek. Jen houšť!
Kleofášek (1974) (TV film)
"Bylo, nebylo, žil jednou dědeček s babičkou. Děti neměli, a ještě ke všemu se začala babka na stará kolena hádat..."
Bláznivá dovolenka v Thajsku (2016)
Na začátku je pár dobrejch fórů, ale nejpozději od půlky už je to jenom vopruz.
24. Český lev (2017) (relácia)
Když už se najde schopná moderátorka, všechno pohřbí ostudný kalkul s vítězným filmem. Současní Lvi jsou pouhá fraška, kterou nemá cenu sledovat.
Prázdniny v Provence (2016)
Film, který dává hluboký smysl pirátskému stahování, protože koukat na někoho, jak si užívá placenou dovolenou a podle nálady pouští kameru, aby se jako neřeklo, to je pakárna i zadarmo.
Hospoda - Učedník (1996) (epizóda)
Jediný díl bez Nárožného a na jeho kvalitě je to sakra znát, přestože leccos zachraňuje Olda Navrátilů.
Bezva ženská na krku (2016)
Začátek je slibnej, až na úvodní písničku a Langmajera v pořád stejný roli. Pak už to slibný není.
Nebezpečný svět Rajka Dolečka (2015)
Z toho milého starého pána, který byl tak příjemný v silvestrovských show 70. let či nedávno u Krause, kde mimochodem doporučil žrát vlašské ořechy, a tak je od té doby žeru, mám najednou trochu strach.
Vyprávěj - 1. Máj (2009) (epizóda)
Prvky přeslazené telenovely začínají být alarmující, navíc ta předem dlouho jasná prvomájová "náhoda", to fakt nejde brát vážně.