Recenzie (372)
Temný prípad - Season 2 (2015) (séria)
Lera Lynn & T Bone Burnett je na seriálu to nejlepší. Laru tvůrce obsahu ani nezmínil, což je trestuhodné. Všechny série jsou utahané a stačily by jen 2-3 díly.
Päť nocí u Freddyho (2023)
Podivně hambózně okopírovaný Willyho kouzelný svět (2021)
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Naprosto trefné bylo, že když měli u Tillmanů puštěné TV a ve vysílání byl Trump, tak nadšeně hýkali :-) Pěkná pakáž ...
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010) (seriál)
Velká vlastenecká válka začala 17. září 1938 a v dokumentu není nic o spolupráci rusáků s Hitlerem a přepadení Polska o Katyni a Finsku také nic. Je to o ničem, jen bolševický blábol ... Bez spojenců by rusáci nikdy nevyhráli. Tohle má smysl https://www.csfd.cz/film/275830-apokalypsa-2-svetova-valka/630448-agrese/recenze/
Dalibor Janda - oheň, voda, vítr (2023) (TV film)
Možná by se mě líbil jeho hlas, kdyby hrál něco normálního a ne ty jeho hrůzy. Škoda ho a za jeho hlas má ode mě jednu hvězdu. Naprosto ovládnut bolševickou mafií, která mu povolila jen vyjeté koleje. Ale po revoluci mohl ukázat co v něm je, ale asi byl unavený a tak jen dál hrál srágory.
Creepshow III (2006)
Je to opět v tom samém duchu jako předešlé díly, zlehka potrhlé, komické a nechutné. Velice připomělo z 1. serie příběh o dědečkovi, který chtěl svůj dort :-)
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Pokud má někdo potřebu seriozního pohledu na historická fakta o Da Vinci, tak tento seriál velkým obloukem obejde. V tomto případě jde jen o průměrné dobrodrůžo. V průběhu se ocitají v seríálu opravdové postavy z této doby, ale vše je jen pro to, aby si je autor ničemně přispůsobil svému přihlouplému účelu.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Od začátku velký růžovobleděmodrý kravatový sliz.
Pokoj (2003)
neuvěřitelné :-)
Noční mora (1994) (TV film)
Nehodnotím pohádku, ale jako výchovné pojednání o pozitivním přístupu k alkoholu a juchání při cimbálu.