Recenzie (372)
Astral (2018)
Krátký a skvěle gradující horror.
Útěk do budoucnosti (2016)
dokonalý film
Svůdce (2017)
Ano, to je přesné, dva neslučitelné světy ... aneb všude dobře, doma nejlépe. Zřejmě agitka vytvořená pro uprchlíky.
Uspávač (2017)
tohle se tedy povedlo, dokonalý film ...
Anihilace (2018)
tohle je přesně ten typ filmu u kterého je smutno, že nebude pokračovat ...
Predátor: Evolúcia (2018)
Film OK, ale ty gumy si ty svoje opičky nikdy neodpustí. Jeden by blil.
Dogman (2018)
Stará škola (Fellini a spol) ani prďoch nechyběl ...
Indian Horse (2017)
Křesťanská pakáž nadělala po světě tolik zla, že se dá zařadit klidně i mezi komunisty a nacisty a podobnou chátru, hnus. Ale film je to skvělý až srdcervoucí.
Paříž, když to hoří (1964)
jednu hvězdu za to, že jsem to natřikrát dokončil ...
Dve nevesty a jedna svatba (2018)
Brutus je ale kanál ... Ale nikdo jinej by tam neseděl. Polívková jako obyčejně OK, bez ní by to bylo k ničemu.