Recenzie (372)
Skryté zlo (2018)
to žádný horror nebyl ...
Destiny Kamakura Monogatari (2017)
pár posledních minut nebylo špatných, ale jinak obyčejná naivní pohádka o lásce na štědrý večer ...
Upgrade (2018)
bezva sci-fi detektivka, ale těšil jsem se na horror ...
Čo len ľudia povedia (2017)
Pár základních postřehů z filmu, který poukazuje na tupý fanatismus některých přistěhovalců. Opustili svoji vlast, ale ne svoje zvyky. Opustili jsme naši vlast. Prošli celou Evropou. V Německu je dokonce zavřeli! Pracovali tam, kde sami Norové nechtěli pracovat. V továrně! Aby si mohla získat lepší vzdělání Když, budeš žít jako tito západní primitivové, zůstaneš úplně sama. Náš primitivní svět se jim hnusí, ale doma žít nechtějí ... Vůbec nemám obavu z dětí, které se narodí v našem světě, staří brzy vychcípou a mladí se na jejich tradice vykálí ...
Taguj! (2018)
Nejlepší z filmu byla závěrečná hmmmmmhmmmm od CTD, verze zajímavě provedená , kde opravdu všichni aktéři zazpívají. Jinak to byl film dosti přepálený až trapný.
The Devil's Doorway (2018)
opět film natočený ve stylu FF. takže nekoukatelné ....
O šesti ošklivých princeznách (1969) (TV film)
Na této pohádce byl nejlepší místní uživatel GIK, který ani za mák nerozumí pohádkám :-)
Megapiraňa (2010) (TV film)
Jen těžko uvěřitelné, že tohle mohl natočit člověk ...
Pompeje: Záhada lidí zmrazených v čase (2013) (TV film)
Téma bylo OK, ale to podání připomínalo časopis Reader's Digest. Komentář stylem aby i idiot pochopil...
Boj o prežitie (2007)
Ta partička židů měla boží nalepovací vous a havrani nakažení nemocí šílených krav byli taky bezva. Jako komedie je to OK