Recenzie (372)
Odkud fouká chemtrails (2013) (amatérsky film)
:-)
Odcizení (2024)
Krádež, je ten správný název a k žádné vraždě nedojde ...
Odpusť mi, Sergej (2004)
KGB natočila dokument o tom, že vše je jen výmysl. Jak jinak, když ho nechala v 21 letech zastřelit :-) Soudruzi neodpouštějí...
Vražda (2007) (seriál)
Kravatová lůza opět nezklamala.
Znova 17 (2009)
Nechutné bylo při nástupu do školy, kdy se ukázalo, kolik hloupých lidí soudí druhého podle oblečení. Naprosto přesné, jen nevím co tím autor chtěl říci :-)
Lietanie pre začiatočníkov (2023)
Musím pochválit budeníka, který celý film předvádí skvělý groove.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Zatím nejvíce temný případ, bezvadná atmosféra bez zbytečného žvanění. Tentokrát minimálně přihlouplých flashbacks.
The Walking Dead: The Ones Who Live - Years (2024) (epizóda)
Jen zbytečné mlácení slámy na prázdno, snad se příště něco bude dít. Tahle první epizoda byla hrozná.
Príbehy obyčajného šialenstva (1981)
Tohle dílko pochopí pouze jedinci, kteří mají podobný přístup k životu jako Bukowski, ostatní jen plácají a plácají ...
Návštevníci (2022)
To že přistěhovalci nemají volební právo je veliké plus. Jak by byli ve Francii, Anglii atd.. štastní, kdyby hordy nájezdníků neměli volební hlas. Film je naprosto zbytečný.