Posledné recenzie (362)
Lásky jednej plavovlásky (1965)
Extrémně trapný film z pohledu dnešní doby. OK, chápu to.
Neklid na lůžku (2023)
Tento horor jsem si vychutnal ...
Žert (1968)
Hodnotím film, ne Milana Kunderu, s kterým mám problém ...
Extrémně trapný film z pohledu dnešní doby. OK, chápu to.
Tento horor jsem si vychutnal ...
Hodnotím film, ne Milana Kunderu, s kterým mám problém ...