Recenzie (372)
The Breach (2022)
Začátek nic moc, ale pak se z toho vyklubala pěkně nechutná lahůdka typu : Ze záhrobí (1986)
Top Boy (2011) (seriál)
Tma a jen samá tma, na to se nedá dívat ...
Silo (2023) (seriál)
Takové pěkné fašistiské a hodně hluboké jakoby rusko, dokonalé, plné špiclů a pádů z oken, vlastně schodů.
Volha (2023) (seriál)
Předpokládám, že tahle chátra typu "Pekárek" chodí na Václavák s kolaboranty typu, rajchl, foldyna, dufek, nielsen, vacek, sterzik, vandas, hamplová, jIří havel, slávek popelka a další svoloč. Úmyslně s malým, velké si nezaslouží :-)
Co dokáže lež (2016) (TV film)
Musel jsem se usmát, jak místní chcimíři, alias rajchlovci měli náběh na aneurysma. A co teprve chudáci na Slovensku, tam je každý 2. bláznivý rusofil a zbožňovatel orbána.
Nezvestná (2023)
Natočit celý film jako chat na obrazovkách je jedna z největších tupostí co jsem viděl, snad ještě horší naž found footage. Navíc ohavná tmavá dívka s širokými nozdrami. Pro konzervativní koukače naprosto nevhodné :-)
Invalid (2023)
Ten Grůň na konci mě trochu znechutil ..
Strážcovia Galaxie: Sviatočný špeciál (2022) (TV film)
Hnus je slabé slovo ...
The Walking Dead: Dead City - Old Acquaintances (2023) (epizóda)
Je to určitě lepší, než když se v 7. serii vyskytl Negan, tam pro mě TWD skončil a stala se z něj nudná vesnická telenovela.
Žaba (1988) (TV film)
Hodně hloupé a Lipa hrál děsný styl :-)