Recenzie (395)
Fullmetal Alchemist – hledání kamene mudrců (2017)
Předlohu neznám a nikdy jsem o ní ani neslyšel. Líbil se mně příběh, ale ta délka, kdyby ho trochu zkrátily (tak o půl hodiny), tak by byl poutavější a udržel by pozornost. Hlavní postavy docela sympatické. Jedině mně vadila ta japonská uřvanost. Další filmy s ocelovým alchymistou si pustím. Třeba budou lepší.
Psychobitch (2019)
Nejlepší teen drama, co jsem kdy viděl. Opravdu silné emoce, v půlce jsem byl naštvaný na toho kluka, pak i skoro slzičky ukáply. No a poprvé jsem si přál, aby se dali dohromady. Opravdu jsem si to užil, super film.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Snaha se cení, takže 1*. Kazmu jsem skoro neznal. O tom, co bylo ve filmu jsem jen zaslechl. Prostřeno, Mareše atd. Něco měl vymyšleno a připraveno dobře, ale tento film mě vůbec nezaujal. Prostě to působilo jako velké nablýskané h*vno.
Tata Bojs: Noční kontakt (2022) (študentský film)
Spojení bezvadné hudby a promyšleného příběhu - to fakt můžu.
Ochrancovia (2017)
Nepovedená napodobenina superhrdinských filmů. Děj je divně sestřihaný a moc mě nebavil. Ještě že je to tak krátké.
Scott Pilgrim jde na věc (2023) (seriál)
Pěkně animovaný seriál. Dobrá délka jednotlivých dílů. Celkově mě to ale moc nebralo. To, že byl seriál jiný než film, chválím, aspoň jsme viděli něco nového. Jinak je zde pár opravdu dobrých dílů, ale převažují průměrné.
Mama s ockom (2017)
Jo dobrý, ale nebyla to zábava. Přehrávající Cage už mě nebaví ani v hororové komedii.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Dobře zpracovaná povídka, ale LABUŤ se mně líbila mnohem více.
Labuť (2023)
Dobře zpracovaná povídka. Takto si představuji "Mluvené slovo" spojené s obrazem.
Otrava (2023)
Dobře zpracovaná povídka. Takto si představuji "Mluvené slovo" spojené s obrazem.