Posledné recenzie (392)
Glass (2019)
Škoda, čekal jsem od toho víc. Vyvolený se mně hodně líbil, Rozpolcený si extra nepamatuju. Toto vyprávění osudů hrdinů mě moc nebralo. 3*
Jedeme na teambuilding (2023)
Krásně jsem se zasmál. Měl jsem mírně popito a některé postavy jsou psané snad podle lidí u nás v práci, když jedeme utužovat kolektiv. Humor konečně jiný, než v českých komediích.
Veľký čínsky múr (2016)
Průměrné akční fantasy z Číny udělané po americku. Nic víc, nic míň.