Recenzie (3 407)
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
úplne iné než prvé dva diely.aj o dosť slabšie.Ale Gibson je vynikajúci. 5/10
Bláznivá strela 2 1/2: Vôňa strachu (1991)
geniálna paródia s vtedy ešte neotravným a zábavným Leslie Nielsenom.
Zaklínač koní (1998)
velmi pekný ale velmi dlhý film.keby bol o hodinu kratší bolo by to super.herci sú vynikajúci a takisto kamera a hudba
Kolíska do hrobu (2003)
Slušná karate zábava.
Matrix Reloaded (2003)
Velmi kvalitný film ktorému škodí prvá nudná tretina. Inak výborné akcie aj keď bitva Nea so Smithmi vo mne vyvolala úsmev.Jednička je lepšia a čo je hlavné úplne iná.Vynikajúca pointa meniaca celú sériu.
Kačacia polievka (1933)
takto by mali vyzerať komédie aj dnes.Dokonalá zábava od začiatku do konca
Diktátor (1940)
humor možno trošku zostarol ale ako film to je geniálne.Skvele natočené a hlavne skvele zahrané
Jazero (1999)
neverím že humor a nadsázka bola úmyselná.Proste hrozná kravina
Bláznivá komédia 2 (1991)
o niečo slabšie než jednotka
Bláznivá komédia (1990)
priemerná bláznivá talianska komédia