Recenzie (180)
Nová šanca (2018)
Škoda... obsazení bylo pěkný. Ale dej žádný a to o co se pokoušeli bylo nesmyslné klišé. Pár vtipných scén...jinak zbytečně vyhozené peníze na kino... některé hlášky byli hezké a že života...
Tri želania (2017)
Hrozný...pokoušel jsem se přesvědčit, že to není tak hrozný...Ale je.
Holka na zabití (1975)
Já tu Dagmar prostě nemusím....
Tú starú treba zabiť! (2003)
Takhle se kupují i nemovitosti.... vtipné a mistama přehnané...
Šéfovia na zabitie (2011)
Bože Aniston...ta byla úžasná. To je její snad nejvíc sexy role...A to podle mě se ani moc nesnažila...
Piráti na vlnách (2009)
Skvělé obsazení a historie....vřele doporucuji
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Dort je dort....
Kráľ Aztékov (2007)
Vždycky přemýšlím kdo tohle platí....
Dvaja bratia (2004)
Zajímavý film, nejen pro milovníky zvířat. Tyhle filmy nutí k zamyšlení. Ale nečekejte nic závratneho od deje...
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Moc mě to nenadchlo.... asi kombinaci herců...protože samotné herce mám rád...