Recenzie (938)
Votrelec 2 (1986)
:::::::::::::::::::::: Popluji proti proudu. Technicky skvěle zvládnutý sci-fi film. Ale jinak nevím, poměrně jsem se nudil .... :-( Pro mne Cameronův nejhorší film a nejhorší vetřelec ! Cameron tady zklamal :-( ::::::::::::::::::::::
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Tudu-du-du-du-du-du- ...
Misery nechce zomrieť (1990)
::::::::::::::::::::: Přesně tak. Tenhle film se řadí k těm nejlepším filmům podle předloh Stephena Kinga. Nedivím se, že Kathy Bates dostala za svůj výkon Oscara. To, co předvedla v tomto filmu je naprosto něco famózního. Bydlet s takovou osobou v jednom domě, tak brzy využiji svůj zbrojní pas ! ::::::::::::::::::::::
Hľadá sa Nemo (2003)
::::::::::::::: Po Lvím Králi a všech třech dílů Příběhu hraček (který beru jako jeden celek), můj třetí nejoblíbenější animák ! ::::::::::::::::
Lúpež po taliansky (2003)
Tenhle film mi nějak nesedí, ale asi to bude tím Wahlbergem ..... jak já ho nemám rád - ten týpek neumí Proboha vůbec hrát ! Ke konci už také film ztrácí dech a zavání nudou.
Michael Jackson: Thriller (1983) (hudobný videoklip)
Ach ano. Michael byl, je a navždy bude GÉNIUS ! I love you, Michael ,-)
Michael Jackson: Number Ones (2003) (video kompilácia)
- º°¨ ¸„ø¤º°¨„ø¤º°¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ º¤ø„¸ ¨°º¤ø„ THE KING OF POP FOREVER !!¸„ø¤º° ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º „¸¨°º¤ø„¸¸„ ¸„ø¤º „¸¨°º¤ø Michael's the BEST!!!! I ♥ you
Zkurvenej pátek (2000)
______Do "píči" tohle je ale kurevsky dobrá nigger movie.......!!!! ,-)________
Flákači (1995)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Geniální dílo, kterému nic nechybí ! Perfektní dialogy, super hlášky, vtipné scénky ! Jeden z mých nejoblíbenějších Smithových filmů ! Ben Affleck mě překvapil - tady byl super ! A taky asi nejlepší film s Brendou ,-)) :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Strom snov (1994)
Tenhle film by si zasloužil vyšší hodnocení . . .