Posledné recenzie (1 446)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Úvodní díly mě neoslovily. Ne snad, že bych se ztrácel v ději, různé teorie jsou vysvětleny zajímavě, ale samotná zápletka se mi zdála nekonzistentní, ovšem postupem času se můj dojem zlepšoval a bez ohledu na to, že ne všechny postavy mi zrovna přirostly k srdci, jsem si následné díly užil a sice to asi není sci-fi zážitek roku, ale zklamání také ne.
X-Men '97 - Ke mně, moji X-Meni (2024) (epizóda)
Jako milovník původní série jsem skoro spokojen, ale trošku mě mrzí to, jak málo prostoru má Jubilee.
Argylle: Tajný agent (2024)
Není to Vaughn v nejlepší formě a někdy je to i na mě příliš bizarní (některé akční scény jsou efektní, ale až moc over the top), ovšem nemůže říct, že by mě tahle variace na Dlouhý polibek na dlouhou noc nudila bez ohledu na macatou stopáž.