Recenzie (938)
Mária Antoinetta (2006)
:::::::::::::::::::::::::::::: Naprosto souhlasím s Nathalii a Roverem. Nevím, co dodat, snad jen: Další skvělý film Sofie. Hodně mne překvapila !! :::::::::::::::::::::::::::::::::::
Utečenec (1993)
Harrison Ford je nudný herec, film je celkem fajn, ale jako hlavního představitele bych viděl jiného herce .........
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
:::::::::::::::::::::::::::::: "Sem tam" vtipný seriál pro průměrnou americkou rodinu .... ::::::::::::::::::::::::::::::::::
Brazil (1985)
:::::::::::::::::::::::: Nevím. Já u toho nevydržel. Pro mne totální stupidnost o ničem. Některé scénky byly super. Je to sice originální, ale ..... :::::::::::::::::::::::::::
Neznesiteľná krutosť (2003)
Nuda.
Madonna: The Confessions Tour (2006) (koncert)
::::::::::::::::::::::::: Jeden z nejlepších koncertů, co jsem kdy viděl !!!!! :::::::::::::::::::::::::::
Action Man (1995) (seriál)
:::::::::::::::::::::: Z nostalgie. Jako malý jsem to miloval !! :::::::::::::::::::::::
Pokémon (1997) (seriál)
Ano, je to blbost jak vyšitá, ale jako malý jsem na tom ujížděl :-)
AC/DC: Stiff Upper Lip Live (2001) (koncert)
::::::::::::::::::::: Prostě jedna z nejlepších skupin na světě !!! A zaslouženě !!!! :::::::::::::::::::::::::::::
AC/DC: Family Jewels (2005) (video kompilácia)
Muluji tuhle skupinu !!!