Recenzie (365)
Small World (2021)
Brutálny film o zneužívaní detí, ale žiaľ, veľmi reálny. Kiež by bolo čím viac hrdinov,ako ten poľský policajt, ktorí tieto deti z pazúrov zvrhlíkov oslobodia a zachránia.
Centauro (2022)
Film svedčí aj o tom, že zapliesť sa s drogami znamená problémy a žiaľ niekedy aj ľudské obete. Peniaze získané takýmto účelom neprinášajú nič dobré. Dve hviezdy dávam za pointu, že rodina je to najdôležitejšie.
Ruby záchranářka (2022)
Slušný rodinný film.
Mlha v srpnu (2016)
Je hrozné ako fašisti v Nemecku zabíjali barbarskou a satanskou eutanáziou chorých ľudí, aj detí. Žiaľ, dnes už len málo koho napadne, že tá istá neľudská eutanázia je oficiálne v niektorých štátoch schválená a vykonávaná a dokonca aj u detí! Takže sa dnešné ideológie zamotané do vznešených pojmov až tak nelíšia od tých starších...
Smrt čmuchala (2014)
Dobre natočené. Kiež by bolo aj dnes čím viac statočných novinárov, ktorí sú ochotní nebojácne odkrývať zlo a podávať pravdivé informácie. Žiaľ, v súčasnosti je to skôr opačne.
Terčem zabijáků (2021)
Super kriminálka s Davidom Whiteom. Páči sa mi veľmi slušný štýl filmu, ktorý obchádza nemravnosť, oplzlosť a pritom zachováva jemné komediálne prvky.
V zajetí strachu (2019) (TV film)
Slušný rodinný thriller. Dnes sa už len tak nevidí, že sa bojuje za tradičnú rodinu a jej záchranu. Dávam päť hviezd.
Kým si so mnou (2020)
Na tomto príbehu ma oslovila myšlienka, že Boh má pre každého osobitný plán a hoci sa naše predstavy nemusia vždy s ním zhodovať, predsa Mu máme úplne a stále dôverovať.
Jednotka zabijakov (2019)
Zaujímavý film o brutalite, zbytočnom vraždení a vymývaní mozgov veliteľmi amerických vojakov v Afganistane.
Midnight (2021)
Dobrá kórejská krimi dráma. Odporúčam.