Recenzie (339)
Úžasné dobrodružstvo (2001) (relácia)
Viděl jsem až S16, ale byla to docela zábava - lesby, kovbojové, detektivové, otec a dcera, bratři a páry, ty to mají vždycky nejhorší..
Frozen (2010)
Dal bych plný počet, ale některé "náhody" ve scénáři mně to nedovolí. Např. to, že neměl nikdo ze tří mobil, zimní středisko v provozu jen o víkendu, vlci. Ale jinak velmi dobře vygradované, slušně zahrané, neokoukaní herci, spíše psycho než horor.
Výnimoční (2009)
Přišlo mně to naivní a hloupoučký a to mám tento žánr opravdu rád.
Robin Hood (2010)
Film o tom jak se stal Robin Hoodem ve mne nevyvolal žádné emoce. Škoda potenciál by tam byl, ale něco ve mně odmítalo uvěřit tomu co tak věhlasní herci zahráli. Jako kdyby se současníci převlékli do dobových kostýmů přadváděli hystorický šerm v papundeklových kulisách. Od Ridleye jsem čekal mnohem mnohem víc. Podruhé se na to už asi nepodívám.
Experiment (2010)
Neviděl jsem tu německou verzi, ale tohle mně moc povedené nepříšlo. Navíc se skutečným experimentem to mělo pramálo společného viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Stanfordsk%C3%BD_v%C4%9Bze%C5%88sk%C3%BD_experiment Zajímavější by byl dokument se skutečnými záběry a komentářem autora projektu psychologa Zimbarda. Vzhledem k hvězdnému obsazení jsme čekal přece jen o něco víc.
The Stoning of Soraya M. (2008)
Pro mne jeden z nejsilnějších a nejemotivnějších zážitků, které jsem u filmu prožil..
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Po zdejším hodnocení jsem nečekal nic světoborného a dostalo se mně příjemně natočené a zábavné pohádky. Když porovnám s jiným blockbusterem letošního roku Soubojem titánů, tak tohle vítězí na všech frontách.
Môj život v ruinách (2009)
Asi mám slabost pro Řecko, protože tam rád trávím dovolenou a tak mně to i jako komedie přišlo docela vtipné. Ale pravda trochu prostoduché, žádnou hlubokou myšlenku v tom nehledejte, i když tvrůci se snaží.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Klasika všech klasik zlidovělé zábavy.
Salt (2010)
Od akčně špionážního filmu s Angelinou jsem víc než zábavu nečekal a to se mně splnilo. Pravda jako blondýna u mne moc nezabodovala, ale měla to v roli a její heroický výkon byl místy až směšný, ale přesto jsem byl spokojený s dějem a s jeho konečným vykročením k dalšímu pokračování...