Recenzie (1 490)
Yakuza apokalypsa (2015)
SPOILER-------------------------------------s blížiacim sa koncom šialenosť toho nabrala na netušených obrátkach... Na akých drogách to Miike fičí?! :))
Ashby (2015)
"evil triumphs when good men do nothing" - mimo iné dobré, aj toto tam zaznelo :)
86. Annual Academy Awards (2014) (relácia)
Ellen bola perfektná :)
Tajné spiknutí (2015)
strašná TV lacnota, ale vďaka môjmu obľúbenému Whiteovi sa to celkom dalo odsledovať. Druhým pozitívom bol najidiotskejší "poklopec" na slepé oko aký som doteraz videl v celom šírom mediálnom svete xD...................................náznak SPOILERa : Ináč, človek by si myslel že keď tam hrá Austin tak... Trápne. lolol
Domáci maznáčik (2008)
opakovane to pôsobilo dosť umelo, proste to neukočírovali
Z for Zachariah (2015)
SPOILER ---------------- Slabota, televízna slabota. Skutočne minimalistické, ako tu iní s obdivom píšu, ale v negatívnom zmysle. To by bolo jednoduchučké aj na jeden diel telenovely, nieto na 95 min film. Záver je až trápny, zle natočený. Ináč sci-fi toho filmu je najmä v tom , akú dôveru medzi sebou tí dvaja chlapi mali... lol
Nesmrteľný (2015)
uťahané a slabé
San Andreas (2015)
akčné časti fajné, ale zvyšok neznesiteľne patetický
Kúzlo mesačného svitu (2014)
na úrovni Pilcherovej. + "" "With "Magic," it's hard not to think of Soon-Yi Previn while watching a story about an older curmudgeon who leaves his fiancée, a supposedly perfect match, for a relationship which, on its face, makes no sense. ""
Redeemer (2014)
sa dajte dokopy do prčíc, 5**??