Recenzie (1 482)
Ben Hur (2016)
Asylum "masterpiece" ((:
Sebevražedný tým (2016)
famous Asylum production... (:
Temný prípad (2014) (seriál)
1. séria - epic. 2. séria - epic.
Deň matiek (2016)
miestami milé, miestami vtipné, dojímavé, ale filozoficky veci okolo Aniston a jej ex boli iritujúce a pathetic
Vyvolený (2016)
uuuuťahaaaneeeee
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
fuck yeah, Wonder Woman rulezzz !! (: Za ňu a jej akcie +1*
Pandemie (2016)
chvíľu dobré, chvíľu debilné (až strašne debilné) a tak dokola
Stávka na neistotu (2015)
01:52:52: ""And as fun as it is to watch pompous, dumb Wall Streeters be wildly wrong, and you are wrong, sir, I just know, that at the end of the day average people are going to be the ones that are gonna have to pay for all this. Because they always, always do.""
We Are Monsters (2015)
švédi by radšej nemali takéto niečo natáčať a to kôli situácii u nich za posledných 30 rokov. Lebo jedna vec je zbožné prianie na revenge, vyjadrené vo filme a druhá je realita, kedy keď aj občas vo švédsku chytia rejpera, tak čo, dostane rok či nanajvýš zopár rokov vo fancy švédskom väzení (o osobnej pomste ani nehovorím, to možno raz za sto rokov sa stane :) ? To je ako trest? Keď ten film uvidia či už švédsky ale najmä migrantský násilníci, tak sa od sarkastického úškrnu musia za bruchá chytať. Švédsko je btw "rape capital of the world" . "Statistics now suggest that 1 out of every 4 Swedish women will be raped" -- a to bol rok 2013... Švédi sa zredukovali na handry, úbožiaci
Krvavé zjavenie (2016)
jedinými pozitívami filmu sú Ana a Keanu, nič viac!