Recenzie (1 489)
Svět podle Mallory (2010)
si pamätám že kedysi, keď vyšiel, som nemal na ten film chuť - moja obľúbená Kristen ako prostitútka plus jej zákazník Gandolfini, ktorý mi naopak neni dvakrát sympatický a tak som si ho ani nepozrel. Až doteraz a........... prekvapivo to bol vynikajúci milý (aj tragický, ale to skôr v pozadí) film s roztomilou Kristen (pozor, nie Mallory, na tú použiť slovo "roztomilý" by bol krok totálne vedľa :). Táto jej rola sa stáva mojou najobľúbenejšou. SPOILER -- Potešiteľné aj je že to nemá nejaký presladený hepyend. Ináč mi to ešte pripomenulo skvelú pieseň a klip Avril Lavigne - Nobody's home.. https://www.youtube.com/watch?v=NGFSNE18Ywc - perfektne sedí k tomuto filmu a je to "must-see", aj keď ladenie je iné, realistickejšie pretože tragickejšie.
Matky rebelky (2016)
najlepšie na filme boli dokrútky s real life mamami herečiek pri titulkoch na konci filmu (:
Mr. Robot - d2.6_d4rlene.p12 (2016) (epizóda)
extrémne stupídny diel !! - nechajú sa len tak prekvapiť majiteľkou bytu v ktorom skvotujú a ešte sa tvária prekvapene. Proste tu účel nesvätí prostriedky, v tom je rozdiel medzi šupáckym a kvalitným seriálom.
Jednotka samovrahov (2016)
uber piiiiiiiiiiii*ovina, viac nestojí zato písať
Into the Forest (2015)
zúfalá kravina. A ten koniec, ten to zabil úplne
ISRA 88 (2016)
"A scientist and a pilot volunteer for a high profile mission to reach the end of the universe. After 13 years, the ship crashes through the end of the universe and into the unknown." --- o čo je tento popis filmu bombastickejší, o to som si istejší že to bude šupačina ((: , však hrá tam Casper van Dien... Ale preklikám si to asi aj tak (:
Numb (2015)
začalo to celkom dobre, normálne, ale postupne sa z toho stala až zúfalá somarina ohrozujúca duševné zdravie. Riešil som to preklikávaním (:
Ben Hur (2016)
Asylum "masterpiece" ((:
Sebevražedný tým (2016)
famous Asylum production... (:
Temný prípad (2014) (seriál)
1. séria - epic. 2. séria - epic.