Recenzie (1 489)
Flash - King Shark (2016) (epizóda)
ježiš to bola nuda, až na posledných pár minút, tie boli super
Život (2017)
mnohokrát neznesiteľne nerealistická a iracionálna piiičovina ! Ináč najbližšie čakám že vytvoria príšeru čo si veselo žije na povrchu slnka.
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
idiotskejší záver mini-série som jakživ nevidel. O minisérii sa predpokladá že bude uzavretá, takže sa dej spravidla končí rozuzlením a záverom. Tu ale, vďaka tomu že si chceli nechať zadné dvierka , resp. veľké vráta pre prípadné pokračovanie, sa v podstate žiadny záver nenachádza a končí tak táto miniséria akoby v polke. Končíme v polke knihy... , vďaka tým ošklivým vypočítavcom v Syfy. No a "prekvapivo" po nejakom čase oznámili že žiadne pokračovanie nikdy nebude. Fuckin morons.
The Ticket (2016)
SPOILER ................................. zvrhlo sa to ku koncu na akúsi nerealistickú patetickú náboženskú agitku (dovtedy som tomu dával 4**)
Pád (2016)
Film najmä pre fanúšikov Addison a prípadne twajlajtov. Záver radšej prejdem mlčaním ale dovtedy ma to dosť bavilo (: Je tam celkom dosť toho čo sa dá "salvage" pre opakované pozretia, hehe. (3.2017) .......................... update 6.2021: dosť nedocenený film, relatívne k podobným "genialitám" tej doby... zlá výslovnosť latinčiny vo filme: not "fakit" (xD) ale "facit" (na základe https://ippr.sk/c/129-latinska-vyslovnost-ako-citat-latinske-vyrazy ) - brrip 0:47:00 ( "angelis similes facit")
Ázijská spojka (2016)
žumpa lol (preskákané za pár minút. Obdivujem toho, kto to dokáže vysledovať bez preskakovania :))
Underworld: Prebudenie (2012)
zbožňujem súboje Selene s tou obludou ((:
Brimstone (2016)
Keby som vedel... tak to ani nezačnem sledovať. Ubíjajúca (ako celok) xujovina s jedným z najmizernejších zadosťučinení, naviac "obohatená" negatívnym koncom. Skutočne "potešujúci" zážitok. Koolhoven (scenár, režia) je ponurý tragédofil. ((Keby to malo lepší širší záver - horiaci debil ani nekvíkne ale znáša to stoicky, wtf??, plus dostane naviac "ranu z milosti" + nepravdepodobná smola za smolou na koni (nevedela že tá zapichla pasáka, preto nevedela že bude hľadaná plus ten chuj ju naviac vďaka obrovskej náhode náhodou nájde) - tak som sa chystal tomu dať minim 4**))
Resident Evil: Posledná kapitola (2016)
má to debilný strih v akčných scénach á la Seagalove filmy posledných 10 rokov. Plus Alice nerfli, okradli v posledných 2 či 3 dieloch o superschopnosti, čo je trápny krok s5 (hlavne ale že nevysvetliteľne stále všetkých pobíja aj bez nich, aj bossov čo takto zdegradovaní neboli LOL) Podľa mňa neslávny koniec série
Santa je stále úchyl (2016)
epic xD