Recenzie (1 365)
Talk show Jana Krausa (2010) (relácia)
Je to klasik a asi jediný, který převedl US.styl podobných show do CZ. (For My)
Na lane (2015)
Toto jde úplně mimo mně, nepochopitelné pro moji osobu a když bůh rozdával umění byl jsem mimo místnost 4/10
Lucifer (2016) (seriál)
Viděl jsem jenom pilot a mam dost (jo, jo vinny v plném rozsahu). Trapný pan pekel dostal ke všem těm darům od otce boha ještě i ironii, šarm, smysl pro pravdomluvnost a v neposlední řadě kriminální čuch. Připomíná mi to scénář na Porn Awards jen chybí sex... 1/10 (určitě nebude)
Gangster KA (2015)
Konečně český film k světu... 7/10
Most špiónov (2015)
Přeceňovaný Spielberg na koni s Hanksem. Bohužel za posledních pár let nic světoborného nenatočil. Opět slabší kousek jeho tvorby, člověk by čekal něco... ale ne a daný vlez-doprdele uživatele, který tu velebí Spielberga do nebes?! opravdu? Doporučuji se chytit něčeho pořádného a ne US - vlajky. Nebylo to zlé, no Spilberg to nebyl. Nevadí Stevne, mněl bys honem polapit něco... 7/10
Diagnóza: Šampión (2015)
Hodnotím inspirativní příběh a Willa Smitha. 8/10
Joy (2015)
J. Lawrence moc nemusím, režisér taky nic moc, no JOY si mě zvláštním způsobem získala. 9/10
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Víc trapný konec to už ani nemohlo mít. Parádná drozdajka na konec. Z celé "trilogie" byla snad jedna pozeratelná část...
Einstein (2008)
Konečně jsem alespoň trochu "pochopil" princip všeobecné teórii relativity. 7/10
Poslední království (2015) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálu jaký jsem tento rok 2015 viděl. 9/10