Recenzie (1 361)
Fantastická štvorka (2015)
Bohužel to není MARVEL. Tady nefunguje nic... tohle je tak 10 roku pozadu min.
Kráľovská aféra (2012)
Díky bohu za krále!, protože Mads zešílel. Čekal jsem víc, obzvlášť po tady těch naprosto skvělých řádcích opěvujících středověké Dánsko, bohužel dostal jsem slabý, neboli průměrný odvar středověkého osvícenství… 6/10
Poltergeist (2015)
Fuúu... Tak tohle je na žalobu Stevne... aneb Scary Movie VI.? Opravdu hrozné, nejhorší je, že i Sam Rockwell tu vypadá jak debil.
Insidious: Kapitola 3 (2015)
I když už III. díl, pořád dobrý kus klasické duchařiny. Prvotně jsem se bál, že to bude sračka, no nakonec možná lepší než II. díl. Slušná série, nebal bych se dalšího pokračování. 7/10
Rychlé peníze - prodej drog (2012)
Kompletní návod jak se stát drogovým baronem, kdyby to bylo více konkrétní a specifické, bylo by to o něco lepší. Takto jenom povrchnější verze, ale pořád dobrý pokus. 7/10
Gagarin: Prvý vo vesmíre (2013)
Brutální ruská mašinerie mozku. Nevím posoudit, jestli už člověk tak nevnímá USA patos, protože je nejspíš všude přítomny, no tady ta CCCP tlačenka. 5/10
Oltre il guado (2013)
Doporučuji hezky po 22:00 hodině. Tak tajuplné a atmosférické jak jen ony můžou být. 7/10
Neutečieš (2014)
Jako prevence dobré, ale nenechte se zmást daným hodnocením, na kino to určitě není. Srala mně hudba a při představě, že za mnou kráčí nahá 80-léta babička s motykou se mi chce spíš smát než abych mněl pro strach uděláno. No jako STOP pohlavním nemocím to snad určité publikum pojme "dokonale". 4/10
Lego príbeh (2014)
Opravdu? tolik %? hrozné trapná slátanina stavitelů. Hodně sraček, málo radosti. LEGO DOJEB, ještě, že jsem to neviděl v útlém věku.
Špión (2013)
Kdyby božský Thor vybil brachovi ten jeho pričmudlí ksicht, možná pak, možná… by to bylo o něco lepšejší. Zklamaný jsem, protože tak konspirační záležitost jsem už nějaký pátek neviděl. Díky kladnému hodnocení jsem byl nabuzen, no po 106 min. utlumen. Děkuji. 4/10