Recenzie (1 361)
American Crime Story (2016) (seriál)
Boha jeho tak udělal to nakonec, nebo ne? :) nechtělo se mi moc do toho, ale nakonec 8/10 Skvelý Travolta! (samozřejmě nejen ON) Jo a pozor obsahuje SPOILER (neumím vyčernit) - za všechno může "Sarah", neměla si tam zvát toho rasistického poldu!
Nočný recepčný (2016) (seriál)
Trapné ukončení série, závěr byl pro mě zklamáním. Toto si teda "House" nezasloužil. 6/10
Čarodejnica (2015)
Tomu říkám, být proklet! 9/10
Deadpool (2016)
My Hero Dead Pool yeaaah. 9/10. Nekompromisní nářez!
Miliardy (2016) (seriál)
Brutální dávka testosteronu! 9/10
Životní šance (2014)
Ode mě total hluch, ale synek byl dobrý. 7/10
Talk show Jana Krausa (2010) (relácia)
Je to klasik a asi jediný, který převedl US.styl podobných show do CZ. (For My)
Na lane (2015)
Toto jde úplně mimo mně, nepochopitelné pro moji osobu a když bůh rozdával umění byl jsem mimo místnost 4/10
Lucifer (2016) (seriál)
Viděl jsem jenom pilot a mam dost (jo, jo vinny v plném rozsahu). Trapný pan pekel dostal ke všem těm darům od otce boha ještě i ironii, šarm, smysl pro pravdomluvnost a v neposlední řadě kriminální čuch. Připomíná mi to scénář na Porn Awards jen chybí sex... 1/10 (určitě nebude)
Gangster KA (2015)
Konečně český film k světu... 7/10