Recenzie (1 361)
Nafúkanci (2009)
V poho man... nič svetoborné sa nedeje, ale taktiež sa to v "podstate" na nič nehrá. Prvotina Benny Boom-a, v ktorej určité črty spĺňaju boom charakter, taktiež padne nespočet hlášok (nie všetky sú fajn), taktiež Lacey Duvalle (asi min., ale ja som ju videl ha :) Černoši zmaria portorikáncom biznis a o tom to je... a ako vraví lesumir (prepač, že som ťa vzal do huby), ani jeden beloch kurva! 6/10
Nemilosrdný (2009)
Osobne ma to veľmi nevzalo... cítiť tu ten starý šmrnc tohto žánru, ale netreba sa vždy snažiť tváriť strašne cool... v podstate za každú cenu. Johny Hallyday je možno dobrý spevák, avšak ako herec s kameným ksichtom mi nesadol. Inak skoro rovnaka partia ako v "Fong juk", ba dokonca podobná zápletka, prevedenie... Johnny To sa nezaprie, ale umelec, ktorý nestojí o väčší rozhľad je iba "priemerný" umelec. 5/10
Michael Jackson´s This Is It. (2009)
MJ skvelý hudobník, tanečník... avšak tento dokument, alebo čo to vlastne bolo... "guľáš" toho najlepšieho na veľkolepý návrat (prípravy), čo k tomu dodať... osobne by som rád videl finálnu verziu, pretože toto ako tu už bolo viackrát spomenuté nemá ani hlavu ani pätu... 6/10 "Boh Vám žehnaj"
Frekvencia (2000)
Nelogické, zdlhavé, istým štýlom možno zaujímavé, ale premárnený potenciál je snaď ešte horší stav ako žiaden. Osobne ma nezaujalo vysvetenie daného javu v pozadí TV, nie vlastne tento jav a jeho zmena, vnímanie sa tuna vôbec neriešia. Proste oprášime vysielač a hurá do neznáma... "sranda". Laciný vzhľad som sa snažil vysvetliť daným rokom vzniku no a životné role som nepostrehol. 6/10
Where the Hell is Matt? (2008)
Úžasneée... 5/10
Pýcha a predsudok (2005)
Na môj údiv veľmi príjemné dielo... "konfrontácia" ako na bitevnom poli. V podstate neviem čo sa mi na tomto páčilo, pretože v popredí su klebety, pýcha, predsudok koniec koncov láska... Anglicko meštianská atmosféra, pomalé tempo no a výsledný dobrý zážitok. Keire Knightley to tuna ozaj sluší. 8/10
Halloween II (2009)
V rýchlosti to zhrniem... máme tu pobehujúcu "bielu pani", neustále jačajúcu sestru (jačať nevystihuje daný spôsob jej prejavu), snové pasáže (tvoria asi tak 1 nudnú hod.) no a nakoniec super-human Michael (ešte krídla a máme novodobého "anjela" pomsti). Tak ako ma prológ zaujal, tak ma zvyšok dojebal... no a čo sa týka hnusu, sme u bonusu... and that's it 3-4/10
Splnený sen (2009)
Veľmi dojemné dielo... jasné nemuselo to byť robené tak "okate", ale koho to zaujíma... proste to napísal život a ja ako režisér predsa do toho nebudem zasahovať ak to tak bolo ako to bolo... ževraj teda, s určitosťou to samozrejme neviem. Ale aj napriek tomu, nech si vraví kto chce, čo chce mne sa táto kombinácia dojemných scén a amerického futbalu páčila natoľko 9/10 ano, áno 9/10. Sandre Bullock to tu sluší ako nikdý pred tým (fakt kosť) a skutočný big Mike v závere filmu je teda vážne "korba", čos znamená, že je v skutočnosti ozaj veľký...
Harry Brown (2009)
Ako by som to nazval... "Gramps Marine Punisher", nič lepšie ma v tejto chvíli nenapadlo, ale o tom to nie je. Harry Brown príde zo dňa na deň o svojích najbližších no a jeho to ku*va sere, pretože ako obyčajne nič nie je len náhoda, všakže? takže na scénu prichádza jeho "staré" ja, ktoré zrýchli pomalšie tempo filmu a predvedie pár zaujímavých vyšetrovacích metód... good luck Harry 8/10
Nepodplatiteľní (1987)
Popravde čakal som viac... príbeh, ktorý sa točí okolo Al Caponea mi prišiel pomerne strohý... no a mladý Kevin Costner ma nepresvedčil, chýbalo mi tuna to jeho charizma, ktoré ukázal v neskorších snímkoch. Samozrejme odtečie tu pár hlášok, fajn scén... avšak chýbalo mi tu to čaro tohto štýlu... 7/10