Obľúbené herečky (10)
Zooey jsem poprvé viděl v Big Trouble, ale až ve Stopaři se mi podařilo všimnout, jak krásná vlastně je. Pro mě je to jednoznačně nejhezčí herečka života, vesmíru a vůbec a musím se přiznat, že jí to na mém žebříčku oblíbených hereček přidává hrozně moc pomyslných bodů.
Mám topku plnou hereček, které jsem tam naházel více méně kvůli tomu, že se mi líbí. Sigurney je v zásadě čestná výjimka, protože spíš než pro její atraktivitu, mám jí tam hlavně kvůli jejímu hraní. Ať už jsem jí viděl kdekoliv, vždycky mě okamžitě nadchnula. S ní v titulcích si můžu s klidem o jakémkoli filmu říct, že to nemůže bejt vyloženej průser.
Už něco v X-Menech mě donutilo všimnout si mladé Ellen trochu víc, než ostatních zelenáčů na plátně, pak přišla Juno a na jejím skvělém hereckém výkonu stál celý film. Page ho utáhla a já doufám, že je to příští velká hvězda svojí generace, protože ta generace už je vlastně i moje.
Natalie Portman
Najlepšie filmy:
Leon (1994)
Neľútostný súboj (1995)
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Keira Knightley
Najlepšie filmy:
Láska nebeská (2003)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Pokánie (2007)
Jennifer Aniston
Najlepšie filmy:
Železný obor (1999)
Friends 25th: The One with the Anniversary (2019)
My sme Millerovci (2013)
Tina Fey
Najlepšie filmy:
Duša (2020)
Megamozog (2010)
Prezidentské volby (2012) (TV film) - a.z.
Michaela Maurerová
Najlepšie filmy:
P.F. 77 (2003) (TV film)
Poslední motýl (1990)
Lakomec (2003) (TV film)
Emma Watson
Najlepšie filmy:
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Klára Oltová
Najlepšie filmy:
Král Lear (2003) (divadelný záznam)
Soudné sestry (2007) (divadelný záznam)
Ochranca (2021) (seriál)