Recenzie (686)
Czech Made Man (2011)
Hvězdička je čistě za Budaře. Jinak se nejedná o špatný filmový experiment. Není tak působivý a originální, abych jej musel vidět častěji, ale na "zaplácnutí" času se dá. 60%
Winnetou - Červený gentleman (1964)
Herecky nejsilnější díl celé série Steel, Kinski, Hill, legenda
Birdman (2014)
AGI točil vždycky slušně, ale jeho filmům trochu něco málo chybělo, to však dohání tady ve svém nejbrilantnějším, nejodlehčenějším ale zároveň pro mě nejpůsobivějším díle se skvělámi herci a skvělou muzikou. Originální, nápaditý, pohlcující, zábavný a netradiční - prostě pastva pro oči. 10/10
Faith No More: Video Croissant (1993) (video kompilácia)
Jakákoliv skladba či klip této kapely (mé nejoblíbenější) je prostě naprostá bomba ! ! !
Šéf na grilu (2011) (relácia)
Moje obíbená kuchařka, nevím proč v tom někdo z Vás hledá humor, nebo píše, že se u toho nudí. Když si chci pustit nějakou prdel, tak si určitě nebudu pouštět televizní vaření, tady to je soustředěné čistě na recepty, to není žádná show.
Misia (1986)
Výprávný, vizuální klenot se skvělou muzikou a bravurními hereckými výkony. Působivý snímek a rozhodně nejlepší v dané tématice.
Princezná pre draka (2011)
Zajímavý pohádkový pokus, jedna hvězdička je však za propracovanou grafickou a efektovou stránku, v kontextu současných pohádek však se nejedná úplně o špatnou věc.
Audience (1990) (divadelný záznam)
Důležité je, že tam je Šerkézi !!!!!
Lidice (2011)
Lidicím jsem moc nevěřil a musím říct, že jsem ze zpracováním byl celkově překvapen. Ač to na Habrmanna určtiě nemá, film byl působivý a obsahuje několik nápaditých scén. V tomto případě souhlasím s hodnocením kolem 70%.
Cesta (1954)
Platí totéž co u Mazací hlavy, jednou za čas, pač míra derpesivnosti je na max :)