Posledné recenzie (778)
Nemé tajomstvá (2023)
Docela příjemná česká oddychovka, která by byla o fous lepší, kdyby byla o 20 minut kratší, takhle je to takový natahovaný. Celej film má vlastně docela správnou atmosféru, trojice ženských hereckých představitelek je i uvěřitelná. Zato Chmela s Révaiem tam jsou úplně zbyteční. Ve výsledku to ale tolik nevadí, Němá tajemství jsou filmem, kterej člověk uvidí jednou, docela si ho užije, ale za měsíc o něm nebude vědět.
Veľký flám (1966)
Ale jo, Velkej flám je z Funèsovejch filmů určitě jeden z nejzajímavějších příběhem, výpravou, technicky je zdařilej a celkově je docela vtipnej. Funès tu ale nehraje úplně prim... Což filmu jako takovýmu nevadí, ale není to nutně film, na kterejch bych vzpomínal zrovna kvůli němu. Troufnu si jenom vytknout možná krapet delší stopáž, než by byla nezbytně nutná.
Brawn: Neuvěřitelný příběh Formule 1 (2023) (seriál)
Na jednu stranu jsem dostal asi to, co bych měl očekávat. Je to dokument o Brawn GP, nic víc, nic míň. Ten dokument je ukecanej, je tam mraky rozhovorů s nejrůznějšími osobnostmi z prostředí F1 a tu a tam se objeví nějakej zajímavej záběr. Na druhou stranu musím říct, že ten dokument působí trochu otravně, trošku nudně. A některý informace tu i přímo chybí. Keanu Reeves je tu úplně zbytečnej, místo něj jsem tam mohl bejt já, ty, kdokoli, klidně gumová kachnička nebo plyšovej medvěd. 🧸 Výsledek je takovej plochej, nicneříkající, chybí tam nějaký větší emoce a pro fanoušky F1, kteří příběh Brawn GP znají, je tenhle dokument ztrátou času.