Posledné recenzie (24)
Prežiť svoj život (2010)
Sem nadšen, že i v dnešní době může vzniknout něco tak skvostného jako je tento film. Aplaus zejména pro Jana Švankmajera, Václava Helšuse a Kláru Issovou.
Nestyda (2008)
Nic horšího jsem dlouho neviděl. Orgie kýče. Hřebejk se nezapře. V kombinaci s Viewegem vznikl opravdu odporný a nestravitelný produkt, který tradičně porevoluční český divák dokáže velice ocenit v podobě vyprodaných kinosálů a na skvosty od Michálka či Najbrta přijde sotva třetina.
Kanárská spojka (1993)
Tenhle film je naprostá bomba ! Šílená chaotická vize, která se mi líbí. Bizarní scény, karikaturující filmařské braky (celkem připomínající Lynchův masterpiece Twin Peaks), super kamera, střih i hudba. Skvělé herecké výkony Karla Rodena a Ivany Chýlkové, Michal Penk tomu potom dodává onu bizarní atmosfétu. Rozhodně to neni film pro masy a mnoho diváckých příznívců si nezískal, nicméně to Ivo Trajkov dobře věděl a s tím do natáčení šel, vtipně je na to poukázáno i během filmu (super štěk R. Holého). Kdyby byl tento film natočen v zemi s větším trhem a diváckým publikem (USA,BRD...) rozhodně by si své diváky získal. Bohužel v ČR není pro filmové experimenty mnoho pochopení kor v začátcích 90. let kdy většinu populace zajmaly spíše než nové filmy nově otevřené hranice a supermarkety. Já tento film osobně řadím mezi klenoty porevoluční tvorby.