Recenzie (126)
Líštičky (2009)
Prečo tie odpady? Mimoriadne nesympatickú postavu Alžbety vnímam ako plus, film vyvoláva emócie, nech sú už akékoľvek. Striedavo som sa vedela stotožniť ako s Betkou, tak i s jej staršou sestrou Tinou. Zúfalí ľudia robia zúfalé činy a pokiaľ ste v cudzom prostredí a každodenne sa pozeráte na to, ako si vaša "veľká" sestra pláva životom co by dup /hoci možno iba zdanlivo/, platí to dvojnásobne. Podarené stvárnenie pocitov z jednej i druhej strany, tak ako v reálnom živote, i tu sledujeme volanie o pomoc, ktorú neskôr teatrálne odmietame, hnev a závisť, nekontrolované výbuchy a frustráciu, ktorá sa nekompromisne premieta do každej oblasti života, ale i ľútosť, snahu pomôcť na úkor vlastného života a výčitky svedomia, lebo "rodina je rodina". Páčilo sa mi, že film nakúka do života imigrantov, páčila sa mi ponurá atmosféra a autenticita; chvíľami som mala pocit, že bývam niekde povedľa a sledujem video denník mojich známych. Naopak, znervózňovali ma pridlho zbytočné scény, v anglicky hovoriacich pasážach sa mohli pridať titulky /ja s angličtinou problém nemám, ale niektorých "neanglických" divákov okolo to znechucovalo/ a niektoré počiny Betky boli už za hranicou, kde si človek musel film stopnúť a ísť si zapáliť, popr. inak vyventilovať zúrivosť. Koniec prekvapil, ale "prišiel neskoro" a následne pôsobil skôr rozpačito ako uspokojivo, keďže väčšina už Alžbetu nenávratne odsúdila a tak teda prišlo skôr na dvíhanie obočia, ako na "rozsvietenie žiarovky". Škoda.
Predám šéfa (2006)
Jason Bateman a la slizký rádoby handicapovaný šéf skóruje. Zachovi romantika jednoducho sedí, ale stále toho bolo málo, málo, málo. Humor je jednoduchý, situácie predvídateľné, happy end v tomto prípade nevyhnutný. Nie zlé, nie dobré, na večer pod paplónom postačujúce.
Süsü, a sárkány kalandjai (1977) (seriál)
Najlepší z najlepších, kráľ môjho detstva! Kde sú tie časy, keď deti bavili bábky a nie Pokémoni! Geniálna úvodná pieseň pre príklad tu: http://www.youtube.com/watch?v=07MZjctmv7A
SOS (2004) (relácia)
Bejvávalo.
Dámsky magazín STV (2008) (relácia)
Zaujímavé témy a celkom sympoš moderátorky. Kombináciu Müllerovej a Malachovskej mám najradšej. Človek by povedal, že starnem.
Chuťovky (2003) (relácia)
Bohapustá propaganda Petra Novotného /a vegety/, na ktorého mám alergiu. Jeho "pôsobenie" mi prekážalo do takej miery, že mi unikala podstata veci a to jest varenie. Neskutočne "vtipné" príbehy ma vytáčali zrovna tak, ako kvázi "jedenie" s hosťom, kde si účinkujúci s moderátorom dali po 2 minisústa, utrúsili, že je to geniálne a potom šup šup späť k sporákom, znova si vypočuť pár "neuveriteľných" story. Zbytočnosť a hanba programov o varení.
Vášnivý jedlík (2008) (relácia)
"Jedzte kravský trus. Desať miliárd múch sa nemôže mýliť". Adam Richman nám to parádne natiera. Bezodný žalúdok a ego býka ručia za efektnú show. Snáď nie je človeka, ktorý by sa nespýtal "kam to všetko ten blázon tlačí?". Dvojkilové lievance? 10 roliek sushi s habanero papričkami? A prečo nie? Žijeme len raz a doláriky nám z neba len tak nepopadajú. V každom prípade, pri sledovaní programu dbajte na dostupný prísun jedla:) Inak vám hrozí, že začnete vystrájať a skončíte o tretej ráno nadávajúc na benzínke...
Varím, varíš, varíme a pečieme (2002) (relácia)
Jedna za to, že je to o varení.
Dallas (1978) (seriál)
Pre objasnenie: Dallas pre mňa znamená v prvom rade spomienky na kuticu mojich starých rodičov, ja na koberci, oni v kreslách...takže hviezdička za spomienku, hviezdička za nesmrteľnú úvodnú znelku a hviezdička za perfektné bé výkony Bobbyho a J.R-ra :)
Slovensko hľadá SuperStar (2004) (relácia)
* - za dvojicu Banášová/Rausch * - za kastingy a piatkové večery s partiou, kde sa hneď po Superstar išlo na pivo... Zvyšné série sú už len dolovaním dolárikov zo stáda...