Recenzie (126)
Smutná nedeľa - Pieseň o láske a smrti (1999)
Originálne znenie "Hymny samovrahov" tu: http://www.youtube.com/watch?v=HAzJ_7CeWbc
Tajný deník Adriana Mola (1985) (seriál)
Ďakujem vyššej moci, že sa mi podarilo vykutrať tento skvost z otcovej knižnice. Taktiež STV, ktorá tento seriál krátko vysielala. Adrian Albert Mole je moje dvojča a ja som ho ľúbila od chvíle, ako on začal ľúbiť Pandoru...
Drobčekovia (2006) (seriál)
Roztomilé. Nechce sa mi veriť, že Szabo má prsty v takej zlátanine ako je "Oggy a škodíci" a pýtam sa, bol v tom čase na nejakom LSD tripe? Drobčekovia sú vtipní, sladkí a zakerní, je to jeden z mála seriálov, pred ktorý nemám problém posadiť ako juniora, tak seniora a to je na ňom to geniálne.
Marci X (2003)
Zlý sen. Lisu Kudrow mám už asi naveky zafixovanú ako Phoebe, aj keď pri sledovaní Kabluey som sa občas pozabudla. Potom nešťastnou náhodou zhliednem toto a som tam, kde som bola. Zbytočné sa nad tým vôbec pozastavovať.
Ruka na kolíske (1992)
Hýbal mi žlčou už ako dievčatku, keď som ho sledovala s rodičmi; scéna gynekologického vyšetrenia ma máta veru dodnes. Rebecca De Mornay je mrcha mŕch a pri sledovaní máte neskutočnú chuť jej /aspoň/ jednu zabiť, za čo dávam hviezdičku navyše, kedže za a) v poslednom čase narážam na viac-menej samé nemastné-neslané filmy, kde ma častokrát viac zaujmú predmety položené na plazme ako samotná plazma; za b) zamrazilo ma už len pri pohľade na jej šialené modré oko na plagáte.
Hedwig a Mizerný palec (2001)
Tak to už býva. Neviete spať, prehrabávate sa starými VHS-kami a zrazu natrafíte na niečo, čo v základoch otrasie vašim svetom. Brilantné stvárnenie nás - iných. Príbeh, ktorý prináša akýsi zmier a zadosťučinenie. Radosť. Viera v lepší svet, s maximálnou dávkou sarkazmu a skepticizmu. Soundtrack vhodný pri príležitostiach krstu, svadby alebo pohrebu. A "origin of love" si zaslúžim vytetovať na chrbát...