Recenzie (126)
Skyline (2010)
Fóbia z modrého svetla zaručená...
Potkany útočia (2003)
Jedna za snahu...
V pasti - Katka (2001) (TV film)
Páči sa mi výraz "sociálny horror".
Sex v meste 2 (2010)
Na chvíľu som sa preniesla do iného sveta a to je to hlavné a pre mňa prioritné pokiaľ ide o zážitok z filmu. Pre spresnenie; v luxusnom butiku som v živote nebola, opätky nenosím a celkovo som na míle vzdialená svojej "princess" verzii, takže o to viac ma to samú prekvapuje :) Gay svadba, hlášky, nádherné scenérie - to všetko ma bralo, najviac však zavážil fakt, že problémy - hoci obalené v luxusnom zlatom rúne - ostanú vždy len problémami nás všetkých, či ich už prežívame v stiesnenej dvojgarsónke alebo naopak. (BTW, kedy sme stihli tak klesnúť, že sem niekto napíše komentár typu "síce som tento film nevidel, ale dokážem si predstaviť ", dá odpad a hotová vec?)
Umění lhát (2009)
Nemálo podceňované. Veľmi vtipný a svieži príbeh o umení klamať, so skvelými narážkami na náboženstvo a na nezmyselné pravidlá všeobecne. Ricky Gervais mi prestal byť nesympatický po sympatických 10 sekundách a na Jennifer sa tu pozerá mimoriadne dobre. Navyše je tu výborná kombinácia ostrého britského humoru hraničiaceho s praobyčajným (občas až) privitivizmom. Summa summarum; bavilo ma to viac ako akákoľvek iná komédia v poslednom čase.
Frozen (2010)
Mrazivé.
Siegfried (2005)
Absurdné.
I Love You Phillip Morris (2009)
Ja som tomu jednoducho neuverila. A to mi kombinácia Carrey - McGregor pripadala celkom podarená...
Správne strelené baby (2007)
Pri hydine a samcoch "cé" kategórie nepoznám ľútosť.
Sajrajt sága (2010)
Becca rulezz!!! (tie dve hviezdičky patria len a len jej)