Recenzie (849)
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizóda)
Snaha o intelektuální humor se (zatím) míjí účinkem. Dvě hvězdičky jsou až příliš shovívavé hodnocení.
Ženy v behu (2019)
Desítky primitivních vtipů, při kterých se ženské publikum v sále smíchy plácá do stehen. Svět, který nejde pochopit. Rok 2020 - druhý pokus mimo kino byl snesitelnější.
MOST! - Episode 1 (2019) (epizóda)
RRTV se asi trochu zapotí, ale jinak palec nahoru. Martin Hofmann se dere na žebříčku popularity stále víš, přestože jasně nejlepší je Zdeněk Godla coby Franta.
Bezmocní (2006)
A tohle není vůbec špatné. Film vcelku úspěšně drží linku napětí a do poslední chvíle není jasné, kam se děj posune.
Běžci (2010) (TV film)
Film má příliš mnoho náznaků a otevřených otázek na to, aby mohl myslet na vyšší pocty.
Macko Pu (2011)
Pú je sázka na jistotu.
Kniha rekordů Šutky (2005)
Poetiku Šutky lze pochopit pouze při opakovaném zhlédnutí. Škoda jen, že mnoho scén si je až příliš podobných. To hodnotu filmu snižuje.
Zora Ulla Keslerová: česká královna exploatačního filmu (2018)
Tak tohle je velká legrace. Prý výjimečná herečka světového formátu! To jako vážně? Stačí slyšet - Porno jsem netočila. To mi nenabídli. :o)))
Korunný princ (2015) (TV film)
Mile vtipná pohádka. V porovnání s produkcí posledních let určitě lepší průměr.
Anjel Pána 2 (2016)
Nestává se často, že filmové pokračování je lepší než pilotní snímek. A už vůbec se tak neděje v tuzemské kinematografii. Výjimka ale potvrzuje pravidlo.