Recenzie (2 753)
Telefon (2020)
Klobouk dolů, velmi dobrý a kvalitní filmík....zábava nadevše.
The Bunker Game (2022)
Ne, tak tohle mě nevzalo...stupidní amatérské nic.
Saw X (2023)
Na SAW X jsem byl velmi zvědavý....mě neurazil, spíše potěšil a nehledal jsem v tom žádné další mistrovské umění, pouze zábavu a tu jsem dostal.
Zabijte Boha (2017)
Velmi dobrá a vskutku velmi nápaditá komedoška.
The Retreat (2020)
Božský režisér Bruce .......jsem nadšen a velmi unaven.
Island Escape (2023)
Neskutečně osraná práce.
Hovor so mnou! (2023)
Překvapivý a vcelku dobrý horůrek.Australané kopli do vosího hnízda.
Strašiak (2023)
Průměrný snímek,který mě v určitých chvílích ne dobře překvapil. Nic nového.....
Oblečen na zabíjení (1980)
Výborně odvedená práce.
Mačací ľudia (1982)
můj kultovní velmi oblíbený film.