Recenzie (2 753)
The Lords of Salem (2012)
Sakra,Robo zde hodně polevil a na filmu je to hodně znát.Nevýrazný a nudný.Velké zklamání.
Finále (2009)
Režisér, který se musí ještě hodně učit.Zatím to nevychází.
Monster Brawl (2011)
Velmi špatný film bez děje,gore celkem dobrý,ale mě to nebavilo.
Zvodná upírka (2008)
Chutná lahůdka na odpolední matiné.
Herkules (2014)
Sakra Harline co jsi to natočil za paskvil??.Je to velmi špatné .
Vojak 3: Obkľúčenie (2016) (TV film)
Nevím co vedlo režiséra obsadit do role střelce S.Adkinse,pokud je to ikona bojových scén a spousta fandů čeká a čeká a nedostane to co očekává.Pouze průměrná střílečka která mě neoslovila.
Miliardové výkupné (2016)
No co to mělo znamenat??.
Vánoční horor (2015)
Nene,těch Krampusů a Santů je moc a málo jich je opravdu povedených,tento sice má něco do sebe,ale čekal jsem čím mě zaujme,ale spíše to chvílama byl zmatek a mě to nebavilo.
Sacrament - Sväté tajomstvo (2013)
Milý Ti,nudné a nevýrazné,netoč found footage,málokterý se ujme.
Terror Firmer (1999)
Opravdu sračka od Tromy,ale oni jsou na to hrdí.