Recenzie (327)
Tichý zabijak (2012)
Vlastně docela pohodová gangsterka. Nic víc k tomu snad ani nejde říct, protože nic víc tento film není.
Domestik (2018)
Už dlouho se mi nestalo, aby mě český film takhle rozemlel, ale tohle je naprostej masakr! Přirovnal bych to třeba k Requiem za sen. Naprosto intenzivní, strhující. Skoro až fyzicky nepříjemný.
Cesta utrpení (2018)
Tleskám. Seagal se tentokrát doopravdy snažil natočit dobrý film. A je to cítit z každé minuty stopáže. Sice to nakonec úplně nevyšlo. Ale i ta snaha se cení. :D
Zradná hlbočina (1999)
V době svýho vydání možná docela zábavná jednohubka, dneska to ale prostě nefunguje. Je tam tolik do očí bijících blbostí a nelogičností, že jsem musel někdy facepalmovat. Devadesátky byly občas opravdu cheesy a ty filmy tím dneska hodně trpí.
Mníška (2018)
Prázdná, nudná zbytečnost o ničem, natočená za jedinym účelem. Vydělat. Aspoň to se povedlo na jedničku. Vedle obou dílů Conjuring je na tenhle film vlastně docela smutnej pohled. James Wan aspoň chápe, že v jeho filmech musí bejt nějakej scénář. Kulisy opravdu nestačí.
Kung-fu joga: Honba za strateným pokladom (2017)
Proč Jackie? Proč? Scéna se lvem v autě je pro mě největší wtf, co jsem letos viděl. A že jsem viděl hodně sraček. A následná scéna, kdy se lev vybleje a pak se ve svejch zvratkách válí a rochní neni o moc lepší. :) Závěrečné bollywoodské taneční vystoupení s Jackiem v hl. roli je už jen taková třešnička na dortu. :) Jackie je prostě sellout, to nejde říct jinak, zaprodal všechny hodnoty co měl, aby se stal králem Číny. No aspoň bude mít přepychovej důchod.
Climax (2018)
Film roku! Šílená psychedelická jízda s naprosto geniálním soundtrackem.
Údolí boje (2016)
Seriously? V tuhle chvíli pro mě tenhle film drží titul... nejhoršího filmu všech dob.
Formula 51 (2001)
Jedna hvězda za Samuela. Jinak by to byl čistej odpad. Příšernej film. Pure 2000s garbage. :)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Bez debat nejlepší marvelovka. Upřímně, tohle jsem fakt nečekal. Těch 10 let budování se tu zúročilo na 100%. :)