Recenzie (327)
V ako vendeta (2005)
Tímhle filmem jsem byl ohromen a ohromení ve mě nenadále zůstává. Totalitní budoucnost, propaganda, neo-fašismus, strach, zloba, násilí, utlačování, konspirace (a pedofílie v církvi). Úžasné herecké výkony, strhující děj, výborná hudba, skvělá kamera a co víc - skvělý scénář, decentní a chytré dialogy.
Ďateľ Woody (1999) (seriál)
Ošklivej Datel, moc ošklivej, zlej, zvrácenej a podlej =) To, že nějaký hovado dělá druhým naschvály není přece vtipné ! Jen v některých případech. Tenhle jedním z nich opravdu není...
Flintstonovci (1960) (seriál)
Jabadabadú!!!!
Špecialista (1994)
Crash!!! Bum!!! Prásk!! Jooo!!! Náářezz!! Neprodukoval to Jerry Bruckheimer ? =)
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Velice příjemná podívaná. S charismatickým Willem Smithem a krásnou Evou Mendes, kteří dali dohromady velice zajímavé duo a když k tomu připočtu Kevina Jamese v roli mimoňovitého úředníčka, který se (za pomocí Hitche) vypracovává na super borce, jedná se opravdu o odpočinkovou záležitost, které nezklame, ani ovšem nemá ambice na oscara =) . Zkrátka takový nadprůměr.. 4*
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Asterixe miluju a u tohohle filmu můžu jen blaženě vrnět (a místy vybuchovat smíchy). Nejzábavnější, nejvtipnější a nejujetější díl plný bizarností a šíleností na hraně. Geniální scény (Dům, kde se zatmívá rozum, scéna, kde musí sníst Obelix slony, velbloudy, husičky a já nevim co ještě). Film nevzniknul na základě komiksu a tak mohli pustit tvůrci uzdu své fantazii, no a pak to takhle dopadá. Tohle je prostě klasa, animák vrcvholné tvorby kinematografie.
Údolie tieňov (2002)
Očekával jsem víc... 3*
Znamenia (2002)
Společně s Šestým smyslem nejlepší Shyamalanův film...
Beyblade (2001) (seriál)
Blej Blejt
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Ne až tak dobré jako jednička, ale stále je to nářez, zábava, sranda a všechny ostatní aspekty dobré komedie..