Recenzie (635)
Skúška umenia (2022)
Observační dokument, statická kamera a kontrast výstřední umělecké komunity s konzervativními řečmi recepčních. Překvapilo mě, že některé ateliéry se při přijímačkách rozumně zaměřovaly zejména na to, pro koho uchazeči vlastně tvoří - tedy snaží se odbourat uchazeče, kteří tvoří jen sobecky pro sebe a nemají žádné téma, které by chtěli předat světu. Díky tomuto pohledu si z prostředí odnáším poměrně pozitivní dojmy. Možná až na výjimku pár ateliérů, které jsou prostě bizár.
Guru (2022) (seriál)
Nepříliš dramatické, konec byl jasný již od začátku. Slabší z VOYO minisérií.
EFKA: Nejrychlejší holka ve vesmíru (2024)
Markuse mám jako tvůrce moc ráda a na dokument jsem se těšila. Bohužel nemůžu říct, že by byl něčím výjimečný. Odvyprávěl sice zhruba příběh Efky, nicméně stále nevíme, jak vzniklo ikonické gesto s knírkem a ač byla grafika velmi efektní, zcela jsem se ztrácela v časových posloupnostech.
Vegani a jelita (2021) (seriál)
Zkusila jsem a ne. Prostě to nejde. Vrchol trapnosti, naprosto nesledovatelné.
Mimoriadna udalosť (2022)
Zpočátku výborné vtipy a vystižení "typických pasažérů" vlaku. Později však narážíme na několik nelogičností: směr vlaku wtf? proč hasiči čekali v jiné stanici, když vlak couval? A děj se postupně šponuje do tak nerealistických scén, že rozum zůstává stát. Co autor chtěl říct snad zamýšleným sexuálním stykem mezi podivínem a mladou holčinou? Kdo jsou ti lidé na konci filmu, proč se změnili? Zkrátka mimořádně nechápu.
Keby radšej horelo (2022)
Viděla jsem kus, když to zrovna běželo v televizi a musím říct, že je to přesně ten typ buranské komedie, který nemám ráda. Plno stereotypů a vtipu po málu.
Domek z karet (2013) (seriál)
Vstupy hlavní postavy do kamery jsou sice zajímavé, ale stejně jsem se nikdy nedokopala k tomu tento seriál dokoukat. Politika mě zkrátka nebaví a tohle o ničem jiném není.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Zpočátku jsem se smála a musím uznat, že nejšílenější na tom všem je, že to skutečně velmi věrně vykresluje realitu televizního fungování. Nicméně, další díly už byly za hranou v kusu. Nemám tento typ prostředí ráda a proto jej nechci sledovat ani v seriálu. Každopádně je to z Brna, tak co dodat.
BANGER. (2022)
Film mě obsahem příliš nelákal, ale vlastně to nakonec nebylo tak špatné. Nedokáži si však představit, že bych se na něj koukala v kině, protože i na mobilu byl shake kamery místy dost nepříjemný ke sledování.
Hranice lásky (2022)
Čím více zkoušíme zapovězené, tím spíše nejsme schopni se vrátit do dlouhodobého vztahu.