Recenzie (1 147)
Hříšní lidé města pražského - Prípad nepárnej črievice (1969) (epizóda)
Jeden z těch nejlepších dílů
Hříšní lidé města pražského - Turecké náušnice (1969) (epizóda)
Lázně slunce
Hříšní lidé města pražského - Hra (1969) (epizóda)
Jeden z nejlepších dílů
Hříšní lidé města pražského - Smrť Kapra (1969) (epizóda)
Superdil...
Matrix (1999)
Není moc co psát....ta myšlenka je úžasná...a pokud tomu tak je ,je vždycky skoro vyhráno...pro mne kult....kiddo..to, že jsi chodila za školu je z tvého komentáře jasně patrné. 🤣🤣🤣🤣
Identita (2003)
Je to divný...v Americe začne pršet a nejde NIC.....mobil,pevná ani vysílačka..nic..jeden agent..jeden veze nekolikanasobneho vraha...chlap přijede do motelu a převezme to po mrtvým, kterého dá do mrazáku...velmi uvěřitelné...buď je za tím martan a nebo nevím....a ta blondýna co predstirala těhotenství,protože ji kamarádka řekla že viděla jejího chlapa s kurvou a hned se jela vdávat do Vegas,byla taky na pěst..tak beru zpět..tvůrcům omluva a hvězda navíc...nebyl to martan. No i když....
Matrix Revolutions (2003)
Krása
Matrix Reloaded (2003)
Super
Zločiny Velké Prahy - Pekelný stroj (2021) (epizóda)
Moc líbí.skvely Liška
Apostle (2018)
Wickerman...jinak krásná Lucy