Recenzie (1 147)
Hitler a holocaust (2000) (seriál)
tragické ale dokumentárně krásné ..a silné......překvapila mne maličkost....hudba z kraje jurského parku..........takový kousky....jinak to byl vážně hnus celá ta hitlerova éra....
Asterix: Sídlo bohov (2014)
konečně někoho napadlo vrátit galy do animovaného světa.........super.....p.s. viděno v ruštině...hmmm ještě že jsem se učil.......
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
myslim dobrý...to se moc jinak zfilmovat nedalo..komu se líbila knížka ten film přijme ...komu se nelíbila ,nic ho nenutí chodit na film a pak tu slintat blbiny a oplzlosti...papa..
Vraždy vo Wolf Creek 2 (2013)
konečně něco na čem se s livingdeadem shodnu...
Wolf Creek (2005)
moc pěkné....i dvojka...
Hon (2012)
jak je to jednoduchý....někoho odsoudit...děti nelžou ...největší omyl ...
Vina (2010)
australští psi nechrání své páníčky...můžou je tahat po zemi a ubližovat jim a oni na to koukaj a poho...add2-ti mladí jsou absolutní parta loserů a amatérů.....sedativa pro děti...hmm...a mohl bych pokračovat...proč ho prostě nenečchali být když se to nepovedlo a on jim řekl jak to bylo ??nevypadal že by to někde řešil.........jojo..atdatd
Ružový panter opäť zasahuje (1976)
closeau paroduje bonda...........paráda
Návrat Ružového pantera (1975)
není to zlé ale jsou hezčí díly
Inšpektor Clouseau (1968)
nic moc sellers je holt sellers...ale tady je špatnej i scénář......