Recenzie (1 147)
Evil Dead (2013)
masakr
Princ a ja: Rok po svadbe (2010)
Děj naivni a hloupý.krásný holky....
Akty X - Návrat (2016) (séria)
třetí díl šílenej ale přesto..proč jen šest dílů??? já se těšil že legenda je zpátky....
Wilsonov (2015)
nic jsem nečekal ...zasmál jsem se i bál...výbornej nejen macháček....jooo...
Stalin vo farbe (2013) (TV film)
pěkný dokument o tyranovi,že kam se adolf hrabal...nicméně kdyby adolfa neporazil tak bychom asi jako národ skončili.......
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
některé scény se mi zdály až přehnané třeba ta s padajícím konem ze skály a proto jen 4....
Osem hrozných (2015)
jooo..moooc líbilo.......nádherná hudba
Tajemný Černobyl (2015) (TV film)
já tam byl....a proto dávám tolik....takhle to tam opravdu vypadá.....
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizóda)
pěkný dokument...ale jedna věc mě tedy zaujala....dvacet osm obvinění a andrej smí reagovat až po skončení filmu.......to jste mu to nandali.....ale pěkný film...
Labužníci (2013)
pěkný kanibal horor....múže se to stát ?? asi jo....nemyslíte ?????livingdeade pokud nechápeš proč je film do 18 let nepřístupný nechtěl bych ti svěřit děti.....