Recenzie (1 147)
Kolja (1996)
daleko daleko lepší než mnou zcela nedoceněné pelíšky...
Columbo - Prípad diplomatickej imunity (1975) (epizóda)
columba mám prostě rád a proto se mi s ním líbí každá epizoda.
Populácia 436 (2006)
pěkné a mrazivé.skutečně dobrý horor...
Columbo - Zabudnutá dáma (1975) (epizóda)
naprostá klasa...
Priatelia (1994) (seriál)
klasika.....mám moc rád phoebe....
Sluha dvou pánů (2000) (divadelný záznam)
výborná hra skvělý mirek donutil co dodat?????
Freddy proti Jasonovi (2003)
dobrýýýý.jako fanda obou sérií jsem to v poho zkousnul...
Jason X (2001)
ale no tak zase až takovej průšvih to nebyl ...
Piatok trinásteho (1980)
ale pomo dokonce velikán jako ty film nepochopil.klasika...olééé.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
normální mýdlová opera .nevím proč tomu nova dělá takovou reklamu jak oskarovému dílu.já osobně tomu dávám v hlavním vysílacím čase tak měsíc...víc ne...a ještě to dávají každý den...z toho mi vychází jedině to ,že nova nemá co vysílat..a na rozdíl od moderátorky si nemyslím,že by turecko bylo filmovou velmocí...a každých 14 minut reklama??? kam je nova ještě ochotná zajít ve vymývání diváckých mozků,to opravdu nevím...