Recenzie (1 149)
Vytoč môjho agenta (2024) (seriál)
Další zpackaný původní koncept, tentokrát francouzská předloha Chci mluvit se svým agentem! (seriál) (2015) , kterou naopak rozhodně doporučuji - existují české autorské fanouškovské titulky.
Investigátori (2022) (seriál)
Kolik prosím tohle veřejnoprávní TV stálo?
Investigátori - Brethariánstvo - Život zo vzduchu (2022) (epizóda)
Takže investigace spočívá v tom, že necháme mluvit "zastánce" či "praktikující" a pak "druhou stranu", bez jakékoliv konfrontace a otázek? Zejména, když necháte mluvit pana Tichého. Tak takové "dokumenty" by lépe zvládla natočit AI. Za financování tohohle si ČT zaslouží minimálně bludný balvan.
Temný prípad - Part 2 (2024) (epizóda)
Pod dvou díle mám silný pocit déjà vu u některých motivů - voda, podivné chování, možná zombie, někdo má přijet z Ruska (nebo ruské základny) atd.. Jakoby tohle zplácali z několika severských méně známých kusů.
Reyka (2021) (seriál)
1. sezóna - celkem ucházející jihoafrická krimisérie, určitě stojí za vidění - 75%, 2.sezóna - tady už to stojí za starou bačkoru, scénář plný nelogického a nereálného chování postav - 10-20%
Napoleon (2023)
Pro mě nejhorší "filmařina" Scotta, horší než Prométheus. Kdyby byl špatný jen scénář... Označovat tohle za blockbuster je mimo.
Zabiják (2023)
Tohle se nedalo dokoukat. Zdejší průměrné hodnocení neodpovídající.
Star Trek II: Khanov hnev (1982)
Rozhodně o velký kus lepší než první film a to je od sebe dělí jen pár let.
Star Trek (1979)
Slabé a nejde o efekty. Ale na začátku 80 let jsem z toho byl paf, když jsem to viděl na ZDF, takže by si to možná zasloužilo o jednu dvězdu navíc.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Strašná scénáristická levácká sračka. Vlastně by to mělo dostat odpad. Jediné k čemu je tohle dobré, že ordinérní publikum může Michelle Keegan navést sem -Brassic (seriál) (2019)