Recenzie (1 141)
Jej telo (2023)
Zbytečný film.
Duna: Časť druhá (2024)
Není to 100%, ale 5 hvězdiček si to jako "biják" rozhodně zaslouží, včetně návštěvy kina.
Ztracené květiny Alice Hartové (2023) (seriál)
Škoda dílů 4 a 5, které prostě byly scénáristicky nezvládnuté. Chápu logiku 14 letého posunu v čase, ale pak měl být příběh/nepříběh s Oggim vyprávěn jinak, protože takhle je to absolutně nevěrohodné, včetně navazujícího útěku z domu atd. Asi by bylo zajímavé vzít do ruky knihy, jestli ta to pojmula jinak.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Vážně nevím jestli 3 nebo 4.
Prišla v noci (2023)
Ne 60 minut, ale maximálně 40 minut to nějak fungovalo, ale pak přestalo.
Kokainoví kovbojové (2006)
Nechal jsem se nalákat a byla to hrozná blbost. Mělo se to minimálně prostříhat na poloviční délku.
Jeden život (2023)
Výborné zpracování tématu. Ve srovnání s Anthropoid (2016) může sloužit i jako výukový materiál jak něco dělat a něco nedělat.
Griselda (2024) (seriál)
Tohle je vážně slabý, a hezky to tady vystihl uživatel "Sharlay".
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2024) (epizóda)
Nejhorší epizoda.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Nalijme si čistého nezdaněného vína - tohle byla kolosální blbost.